Potřebujete pomoc nebo informace a nevíte přesně na koho se obrátit?
Kontaktujte násFakulta využívá pro komunikaci se zaměstnanci elektronickou poštu. Proto zaměstnanci musí buď na fakultě schránku mít, nebo o ni požádat.
Aktuálně dostávají všichni zaměstnanci při nástupu fakultní mailovou schránku v cloudovém prostředí Microsoft 365. Schránky se zakládají pro každého uživatele v den nástupu.
Do mailové schránky se uživatel přihlásí na stránce https://outlook.office365.com/ loginem ve tvaru osobnicislo@cuni.cz . Po přesměrování na autentizační službu CAS, zadá přihlašovací údaje pro CAS, které obdržel se zaměstnaneckým průkazem ve výdejně univerzitních průkazů. Proběhne přihlášení a otevření samotné schránky.
Většina emailových programů (pro PC i pro mobilní zařízení) dokáže schránku z prostředí M365 přidat automaticky po zadání adresy a přihlašovacích údajů, není potřeba nic dalšího nastavovat.
Návody pro práci s poštou nad M365 najdete ZDE.
Máte-li problém s přihlášením do své schránky, můžete kontaktovat podporu helpdesk@lf1.cuni.cz.
Chodí Vám neustále množství zpráv stejného druhu, které Vám komplikují orientaci v doručené poště?
Zkuste filtry a přesun takových zpráv do samostatné složky.
Na základě rozhodnutí vedení fakulty a v souvislosti s nabytím účinnosti nového Občanského zákoníku mají být všechny maily odesílané obchodním partnerům opatřeny v zápatí výhradou – disclaimerem, vylučujícím nesprávnou interpretaci mailu jako obchodního jednání. Návod najdete uvnitř článku.