Otázka č. 1: Separacní úzkostná porucha v detství se projevuje | | |
|
Otázka č. 2: K hyperkinetickému syndromu nepatrí | | |
|
Otázka č. 3: K bežným projevum dospívání nepatrí | | |
|
Otázka č. 4: Mezi psychotická onemocnení v detství nepatrí | | |
|
Otázka č. 5: Typické poruchy chování tvorí | | |
|
Otázka č. 6: Pro vývoj mentálne retardovaného dítete je nejlepší | | |
|
Otázka č. 7: Mezi nejcastejší neurotické projevy u detí predškolního veku nepatrí | | |
|
Otázka č. 8: Hyperkinetické deti mají obvykle | | |
|
Otázka č. 9: Hyperkinetické poruchy vznikají | | |
|
Otázka č. 10: Bipolární afektivní porucha v detství | | |
|
Otázka č. 11: Poruchy chování se diagnostikují u | | |
|
Otázka č. 12: Alkoholismus v dospívání je zpusoben | | |
|
Otázka č. 13: Pouze u dívek se vykytuje | | |
|
Otázka č. 14: Sebevražedné jednání je castou prícinou smrti | | |
|
Otázka č. 15: Nocní pomocování považujeme za poruchu od | | |
|
Otázka č. 16: Mezi specifické vývojové poruchy nepatrí | | |
|
Otázka č. 17: Sebepoškozování se vyskytuje | | |
|
Otázka č. 18: Rodinné prostredí a výchovné styly se nejvíce podílejí na vzniku | | |
|
Otázka č. 19: Nadmerná prítulnost 2 až 5letých detí je príznakem | | |
|
Otázka č. 20: U hyperkinetických detí jsou vhodné tyto výchovné prístupy | | |
|