Potřebujete pomoc nebo informace a nevíte přesně na koho se obrátit?
Kontaktujte násUchazeč o zahájení habilitačního řízení předloží v souladu s vnitřními předpisy univerzity následující podklady, a to vždy v českém a anglickém jazyce.
Formuláře k vyplnění jsou k dispozici souhrnně ke stažení zde:
Žádost o zahájení řízení
Strukturovaný profesní životopis
1. Přehled pedagogické činnosti
2. Komentář k pedagogické činnosti
3. Představa o dalším pedagogické působení v oboru
4. Přehled publikační činnosti, dle citačního standardu
5. Výstup z WoS: Citace dle Wos je nutné uvést vždy. Výpis počtu citací z databáze WOS se vytvoří na webových stránkách Web
of Science přes Create Citation Report. Uchazeč výpis dodá v kompletní verzi se
spojnicovým grafem, viz příloha.
6. Výběr pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů s uvedením jejich přínosu pro obor
7. Potvrzení o zaměstnání - pouze externí uchazeči
8. Podklady k hodnocení zahraniční zkušenosti
9. Přehled řešených grantů a projektů
10. Členství ve vědeckých radách, orgánech vědeckých společností, redakčních radách, získaná ocenění
11. Podklady k naplňování třetí role univerzity
12. Spolupráce s aplikační sférou relevantní pro obor habilitace
13. Vlastní shrnutí podkladů
14. Potvrzení o zaplacení poplatku za úkony spojené s habilitačním
řízením – 2.000,-Kč. K zaplacení poplatku budete vyzváni po schválení komise vědeckou radou.
Habilitační práce - obecná doporučení, formální hledisko a možné součásti habilitační práce jsou k dispozici v tomto dokumentu. Habilitační práce se odevzdává ve 4 výtiscích a v elektronické formě v pdf formátu. Pokud je habilitační práce souborem uveřejněných vědeckých prací doplněných komentářem, odevzdávají se v elektronické formě dvě verze práce. První verze je úplná, tzn. včetně plných textů komentovaných článků. V druhé verzi habilitační práce budou plné texty komentovaných článků nahrazeny bibliografickými citacemi a trvalými odkazy na plné texty komentovaných článků.
Kopie dokladů o dosaženém vysokoškolském vzdělání, atestacích
(Pokyny k vyplnění, popř. vysvětlivky najdete v předepsaných dokumentech)
Dokumentaci uchazeč zašle v elektronické podobě ve formátu Word emailem Bc. Bohdaně Frantíkové, vedoucí Oddělení pro vědeckou činnost Děkanátu 1. lékařské fakulty, k administrativní kontrole. Prosíme o výhradní využívání pouze předepsaných formulářů ke stažení. Po eventuálním doplnění či přepracování materiálů uchazeč vytištěné a podepsané dokumenty (v českém jazyce ve dvojím vyhotovení, v anglickém jazyce v jednom vyhotovení) odevzdá na Oddělení pro vědeckou činnost. Návrh posoudí na osobní schůzce s uchazečem/uchazečkou proděkan pro vědeckou činnost. V případě, že předložené materiály odpovídají požadavkům kladeným na docenty 1. lékařské fakulty, doporučí jménem děkana fakulty řízení zahájit.
Univerzita Karlova stanovila pro uchazeče v habilitačním řízení poplatek za úkony spojené s tímto řízením, a to ve výši 2.000,-Kč (čl. 8/čl. 18 Řádu pro habilitační řízení a řízení ke jmenování profesorem). Poplatek je splatný do 30 dnů od schválení komise vědeckou radou fakulty a je nevratný.